Geoblog.pl    taraski    Podróże    zakochani w Azji:))    ryżowo nam:)

ryżowo nam:)

Chiny
Chiny, Longsheng

Dzień błogiego lenistwa pośród pól ryżowych. Pola ryżowe rozciągają się na ogromnym terenie, gdzie niegdzie widać wioski składające się z kilku drewnianych domów, w większości są to hotele dla turystów. Nie ma tu dróg asfaltowych, jest błoga cisza i spokój. Chińska wiocha jaką chciał zobaczyć Kuba. Znowu wczesna pobudka, dobrowolna;) Kawka i spacerek. O 12-tej byliśmy już z powrotem. Sami jesteśmy w ciężkim szoku, że tyle dnia nam jeszcze zostało, a już tyle zobaczyliśmy.
Po południu dostałam maila z naszego poprzedniego hotelu, że zostawiliśmy tam paszporty. Zostawiliśmy je na recepcji do meldunku i potem zapomnieliśmy odebrać. Nie zauważyliśmy wcześniej ich braku bo nikt od nas nie chciał ich do meldunku jak to mają w zwyczaju hotele. W planach mieliśmy powrót do Guilin i stamtąd gdzieś dalej, no ale trzeba będzie zmienić plany. Dobrze, że jesteśmy w miarę blisko Yangshuo i, że stąd kursują autobusy w tamtą stronę.